fredag 24. januar 2014

Akkurat DET jeg trengte nå !

Det spøkte jo litt for denne turen til Interiørmessa på Lillestrøm for meg...siden formen ikke var god torsdag...Men under natten kom dama seg her å fikk reist til herlig VÅRINSPIRASJON en snøfyllt fredag :) DET var nettopp det jeg trengte og ideene har stått i kø inni hodet mitt siden,ha,ha...
Velkommen for en titt du også,her er noen av mine hovedinspirasjoner !
Fantastisk stand og jeg ville hatt ALT sammen !


Åååå som jeg ønsket å kjøpe med noe hjem....som denne ! Men da må man kjøpe stort for å få lov ,og jeg som ikke har butikk kan ikke handle på denne måten..DESVERRE! Men nå har jeg jo sett hva de ulike levrandører har så da er det bare ut å jakte :)EN glede er at denne herlige grønn nyansen er fortsatt en hit i vårens farger!

Så et sted hvor inspirasjonen virkelig satte seg i hodet på meg.....sjekk veggen i bakgrunnen her..
Ser du stripene i lyseblått og hvitt ? Joda det er DET stua vår skal få nå:)))))))

Det var akkurat inspirasjonen til å finne ut hva jeg skulle gjøre med veggene som jeg har tenkt så lenge på...:)

Vakre tekstiler i blått som blir min vårfarge! I selskap med GRØNT så klart!!

Etter dette besøket går jeg bare å ønsker meg et sitrontre.....Har du sett for et lite tre av ren glede:)


På min absolutte favoritt stand NORDAL fikke jeg ikke tatt blider...tror jeg var helt i annen verden av alt det vakre å se på så kamera glemte jeg helt da...angrer jeg på nå,filler`n!
Men som dere ser fantastisk mye inspirasjon og virkelig vakre stander med utrolig masse hyggelige folk:) Vi hadde en super dag som ga oss nettopp det vi alle var ute etter: DEILIG VÅRINSPIRASJON !

                    KLEMMER VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Å her var mye fint.
    Så godt å se slike flotte farger.

    SvarSlett
  2. Å så mye fint! Heldig du var som fikk komme hit å se! Den grønne lysestaken var herlig ;) Ønsker deg en flott helg! Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. Så flotte vårfarga. Tapeten var veldig fin, blått er kjempefint.
    God helg

    SvarSlett
  4. Å, så mye fint!!! Gleder meg til våren og inn med nydelige pasteller:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Thanks for al the inspiration!! Absolutely my style:)

    SvarSlett
  6. Så flott at du kom deg avgårde! Masse flott inspirasjon her ja, lekker tapet, blir sikkert fint! Herlig med vårlige innslag nå!
    Fortsatt fin helg til deg.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. Oi Oi,.blei HELT STUM jeg Vibeke....SÅ mye fint <3 Veeeeldig glad for at lyseblått og grønt fortsatt er inn. Jeg bare elsker disse fargene <3 Og du,.så spennede med stripete tapet a gitt ;) Jammen godt at du blei fort frisk :) Stor klem fra hu i Snipetorp <3

    SvarSlett
  8. Alltid masse lekkert å se på Lillestrøm;) Ib Laursen svikter ikke;) Deilig vårinspirasjon. Kan nok gå ut over nattesøvnen, men sånn er vel noen av oss ;D

    Fortsatt fin helg;)
    Klem

    SvarSlett
  9. Å så mye inspirasjon......åååå helt herlige bilder du har tatt!
    Stripet tapet har jeg alltid likt ;))))
    SÅ nydelig det kommer til å bli hos deg.....!
    Flott at formen er bra!
    Vet du hva jeg har kjøpt i dag da ????
    Ekte Egersund blomsterpotte med løvehoder på!!!!
    Har alltid ønsket meg.....å i dag ..... JIPPI ;))))

    Vi blogges vennen.
    Stor god klem.

    SvarSlett
  10. Hei Vibeke:-) har du tips om gode nettbutikker som selger forskjellige gammeldagseting?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei desverre det har jeg liten erfaring med..Liker å se fysisk de tingene jeg kjøper. Men kommer jeg over noen engang skal jeg tipse deg :) Vet forresten at det finne ulike grupper på facebook man sikkert kan bestille fra :)

      Slett
  11. Tusen takk:-) fine gamle ting forsvinner fort fra bruktbutikkene her i Bergen,så får bare vente og glede meg til loppemarkedsessongen starter:-)

    SvarSlett
  12. Hei på deg!
    Så godt at du ble bra, og kunne dra på messa. Jeg var der på torsdag! Ib laursen har masse fint, og er en av mine største leverandører!!! Så da vet du hvor du kan få tak i varer derfra :)

    Så fin liten sinkbalje du fant.
    I morgen blir det et lyseblått innlegg på bloggen min!
    Malte også kjøkkenet lyseblått på sensommeren. er veldig fornøyd med det!

    Ha en fin søndagskveld vennen.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett