mandag 13. oktober 2014

Forelsket i høsten !

Varme toner smyger seg inn i interiøret om dagene, i form av naturmaterialer, tekstiler og tente lys.. ÅH! Jeg sier det igjen og igjen....Jeg bare ELSKER høsten !
Fantastiske små hollandske epler.....som jeg er så veldig glad i. Små dekorasjoner i seg selv de:)
å tenne lys hører vel også høsten til....og helst i hver en krok:)




For en god stund siden dukket denne søte lille fløtemuggen opp i posten hos meg..det var ei god dame som gjerne ville at jeg skulle ha den for hun visste at jeg var svak for mønster som dette....Fantastisk snillt synes jeg og ja jeg setter veldig pris på den også :) Takk igjen navnsøster Vibeke:)
Om ikke så lenge får dette bordet selskap av en ny sofa....en spisestue sofa fra Home & Cottage skal endelig bli vår. Da blir det en helt ny krok som jeg gleder meg til å forme :)



For en stund siden fikk jeg svigermor til å strikke retrokofta til meg, et velbrukt plagg har det blitt allerede....Fargene har svigermor valgt ut selv og jeg er veldig fornøyd med de sterke friske fargene:)



Jeg lovte dere en titt på mitt seneste oppussingsprosjekt snart og jada en av dagen dukker det nok opp....og det er faktisk store muligheter for at det blir lagt ut for salg med engang.....for hos oss viste seg å bli altfor stort. Vil med dagens innlegg  også takke alle som har besøkt butikken i det siste, så mange skjønne mennesker som ønsker å sikre seg skatter og malerier....ja jeg blir bare GLAD :) Dette lover bra i tiden fremover....:)

               NYDELIG UKE ALLE GODE DER UTE !
                                  KLEM VIBEKE
 

16 kommentarer:

  1. Hos deg er det alltid så mange flotte bilder å se på. Elsker høsten jeg også og i dag var det virkelig masse vakkert å se på i bildene dine. Nydelige farger og herlige stilleben.
    Får alltid masse inspirasjon av å besøke bloggen din.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. I love fall too! These pictures are just stunning! I love them all! Thank you for sharing!

    SvarSlett
  3. Jeg blir helt fascinert altså! Så mye fantastisk fint! Høsten er favoritten for min del, der varme farger hersker både ute og inne :) Jeg blir så inspirert av å besøke bloggen din.

    SvarSlett
  4. At det er mulig å ha så mye fine bilder!!!!!

    SvarSlett
  5. Åå så mange koselige innlegg med herlig høst og vakker styling! Ååå du er en mester i kos du min venn❤❤❤
    Her skinner solen i dag , litt kaldt og skikkelig høst❤. I går var Casper offisielt fjortis ;)))
    Det går fint her, men allerede kjedelig med bare en fot å stå på! Blæ.... Må jo bare holde ut ! Cesar holder meg med selvskap om dagen❤. God ny uke til deg flinka! Såååå vakkert hos deg og så fint i butikken!

    Klem klem ❤❤❤

    SvarSlett
  6. Beautifully inspiring fall over here.
    Breathtaking photos, and your vignettes leave us wishing your home were ours.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  7. I adore fall also. There is just so much to enjoy.

    Your room looks so cozy and pretty, the perfect way to usher in the chilly months of fall.

    Love the combo of brown transfer ware and the silver - so pretty.

    SvarSlett
  8. Bara njuter av dina vackra bilder!!!!!!
    En riktigt fin Fredag till dig
    och Trevlig helg
    varmaste kramar Tina

    SvarSlett
  9. Jag älskar också hösten! Och dina bilder är som vanligt helt out standing! Önskar dig en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  10. What a beautiful post...what a beautiful blog.I love it <3
    Hugs
    Caroline

    SvarSlett
  11. Such a beautiful space. Cozy and inviting. Great photography as well.

    SvarSlett
  12. This is so absolutely stunning!!! Leaves me craving to decorate for Fall!!

    SvarSlett