lørdag 23. januar 2016

Vårlige skatter -i vinterdrakt !


Så har jeg vært på årets faste begivenhet, nemlig Antikk og brukt messe her i området. Så masse fint man kan finne på et slikt sted og veldig hyggelig folk som står på disse standene. Jeg fant jo som vanlig noen fine skatter....som i utgangspunktet er fine til våren og sommeren.....meeen jeg klarer ikke å vente med å vise de ...så her står de i orangeriet hvor vinter dominerer :)  Den lille skjønne kanna i grønt og hvitt er altså en av to skatter jeg ønsker å vis dere i dag.....Tenkte med engang på at den vil bli vakker med liljekonvall i til våren....men nå står den her ganske så vakker med grankvister med kongler også :)
Neste er denne vakre taburetten her, i en fantastiske blå patina ! Samme farge som vår gamle kjøkkenbenk vil være i her inne.....Må jo innrømme at jeg gleder meg veldig til å skape vår her inne også....det har man jo aldri gjort før siden orangeriet var ferdig når det var høst.













Selvfølgelig ble det med
litt annet også men det
får vente til jul...for jammen¨var
 man ikke så heldig å fant vakker
gammel julepynt også :)


KLEM VIBEKE


 

9 kommentarer:

  1. Es ist soooo schön bei dir....Bin sehr gerne hier...
    Ganz liebe Grüße
    Annett

    SvarSlett
  2. Es ist soooo schön bei dir....Bin sehr gerne hier...
    Ganz liebe Grüße
    Annett

    SvarSlett
  3. Einfach ein Traum.
    Vielen Dank!
    Herzliche Grüße Anne

    SvarSlett
  4. Hi ! I'm from France, I just find your beautiful blog and I literally love it ! Especially yours pictures, there are so awsome ! <3

    Suzanne xx
    http://yourlovelyplace.blogspot.fr/

    SvarSlett
  5. Fantastisk fine bilder. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Jeg elsker den lille jug, Vibeke ... Nydelige bilder!

    SvarSlett
  8. Beautiful natural elements!

    SvarSlett
  9. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!HD Wallpapers

    SvarSlett