søndag 16. april 2017

Fortsatt...God påske !

 Kjære alle sammen, jeg skulle nok vært her inne tidligere....men påsken er ikke over ennå og her kommer et godt dokumentert påskeinnlegg :) Vi har hatt noen rolige dager i påsken, både formen min og en sliten liten hund har trengt det.. Nure har ennå ikke vist store framskritt etter operasjonen og det kan se ut som han vil trenge et nytt inngrep for å finne ut hva som egentlig ikke fungerer. Med andre ord har det vært en frustrerende tid og vi håper på et mirakel i disse dager...Noe ny operasjon hadde vi virkelig ikke håpet han hadde trengt.

Ellers har jeg gjort det jeg liker aller mest ,dekorere, ta bilder og være sammen med min lille fine familie og nyte god mat og hyggelige stunder.
 Jeg elsker å omgi meg med blomster og ...kvister...og finner alltid noe å ta med hjem etter en tur i skog og mark.
 Disse vårlige kvistene er jo så skjønne å dekorer med.
Den gule merkelappen er fra Panduro og med tusjene Twin brush pens  som også er kjøpt på Panduro har jeg lekt meg med ulik skrift i påsken. Fantastisk moro og inspirerende aktivitet for en som er glad i å skrive :)

 Et lite blomster kort fra Hanna Skafferi kan fint bli en liten dekorasjon under påskeborddekkingen.


 Vårblomster altså......Kan ikke få nok vettu :)




 Orangeriet er også pyntet til påske i herlige gule innslag !






Vi har vært i Strømstad også denne påsken og da må jeg på INDISKA . Denne gangen fant jeg bare de vakreste kopper og tallerkener ....




 Deilige favoritt farger dette . Servietten er fra Tine K Home og bestikket fra Home & Cottage.


                                     Håper du nyter siste del av påskeferien der ute !

                                                 VARM KLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Happy Easter !!! greetings from Poland:)

    SvarSlett
  2. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.❤

    SvarSlett
  3. Feliz Páscoa!!!Suas fotos sempre belas e delicadas!!! Parabéns!

    SvarSlett
  4. Happy Easter! Your photos are beautiful.

    SvarSlett
  5. Happy Easter! Your photos are so beautiful and inspiring.

    lizzy at gone to the beach...

    SvarSlett
    Svar
    1. @ gone to the beach...sorry weird translation

      Slett
  6. Happy Easter, Have a wonderful day. Love your pictures. Love the color.

    SvarSlett
  7. Beautiful! Love all the yellow !

    SvarSlett
  8. Looks like you certainly enjoy decorating for Spring and Easter. So many beautiful photos and arrangements, you have great talent for making them. You have many beautiful things for your home. Wish I could meet you and see your home in person.
    Hope 2nd. surgery does what it needs to do. Have had few surgeries myself so know how uncomfortable can be. Will be having left shoulder replaced soon, had first shoulder replaced in Dec.2015 and have had both knees replaced few years ago. Wasn't sure who you meant would need 2nd. surgery.
    You found beautiful cups.
    Have lovely week
    Wishing you happy Spring.

    SvarSlett
  9. Wunderschöne Bilder und Farben. Eine traumhafte Frühlingszeit und herzliche Grüße aus Deutschland.

    SvarSlett
  10. Vackert med gult och jag bara älskar den där pläden :) Sååå fin!
    Ha en skön fredag...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  11. So beautiful. It looks like spring is on its way.

    SvarSlett