søndag 25. februar 2018

Snart mars...og snart vår ?


 Nå har jeg gjort ting jeg ikke kan igjen...men har du skapergleden i deg må man bare "få" ting ut av systemet...:) Vottene er et prosjekt av svigermor og meg...hun har selvsagt strikket og jeg har brodert...og det er det med brodering jeg ikke kan, men bare "må" prøve på. De er en gave til en god venn som elsker slike farger og da syntes jeg det er litt moro å bidra litt på gaven hun skal få. Dette er nok ikke mitt siste broderiprosjekt for dette var utrolig gøy og avslappende. Og øvelse gjør jo mester som vi vet....:)

Den lille lykta er ny og kommer fra Myrullpikene . Og her sitter all vinterpynten  virkelig godt fast i all snøen...
Som dere sikkert får inntrykk av har vi enormt mye snø her i år , og jeg er meget forsynt av all denne snøen for i år....Nå vil vi bare ha vår men dessverre tror jeg den kommer veldig sent i år..Derfor fortsetter jeg med å fylle huset med vårvekster slik at man nyte våren litt innendørs.

 Elsker mucari , "puselabber" og snøklokker....og sammen med rustikk keramikk og gammelt tre blir det herlig stemning .



 Den rustikke keramikken og tre artiklene er fra Cederberg Antik i Sverige og om ikke mange ukene skal vi ta turen dit igjen. Åååå som man gleder seg og denne gangen skal bilen fylles til randen igjen :) Virkelig en herlig følelse å komme dit og selvsagt komme hjem med de herligste skatter .



Øverst på bloggen har det kommet en hyggelig utmerkelse , I et meget flott selskap med flotte bloggere ,har jeg fått" AWARDED TOP 30 SCANDINAVIAN INTERIOR DESIGN BLOG . Veldig hyggelig å få i denne tiden som bloggen fyller syv år :) (Desverre får jeg ikke til å legge ut linken med listen over alle de 30 bloggene som er med , pc`n ville ikke samarbeide her ...:(  )

Kjære alle sammen, tusen takk for alle hyggelig spor dere legger igjen , så utrolig gode og varme dere er.

                                     Varm klem til dere alle ,fra  VIBEKE 

13 kommentarer:

  1. Vottene dine ble alldeles nydelige, og broderingen er helt sikkert bra nok. Deilige vårbilder også. Selv befinner jeg meg i Sør-Afrika, og her har jeg vært siden det begynte å snø så heftig på Østlandet, 20.jan. Derfor er det litt vanskelig å sette seg helt inn i hvordan det er der hjemme akkurat nå. Likevel lengter jeg til den norske våren da jeg ser blomsterbildene dine.

    SvarSlett
  2. Vibeke: I love you and think you are so wonderful! You beautiful photographs always cheer me and your bright, cheerful personality is so charming--especially in today's violent and unpredictable world. Thank you, thank you! Love, Linda USA

    SvarSlett
  3. Congratulations! An award well deserved. A visit here always leaves me with a smile on my face! We had no winter to speak of, but now our ground is covered in snow. I too am bringing spring indoors. I really want to get some bulbs, but we are leaving soon for a two week vacation to Texas. Guess they will wait until I return home.
    hugs,
    Jann

    SvarSlett
  4. Congratulations, Vibeke!! What a well-deserved award. You continually inspire me with your beautiful vignettes and photography.

    We have a had a light winter... a lot of snow and then a thaw... a lot of snow and then a thaw... and so it goes. Right now it's above freezing and we had rain so all the snow is gone again. However... it's still February so it's been a good tease.

    Happy Sunday! <3
    Diane

    SvarSlett
  5. I love pussy willow and muscari. Your room is filled with spring!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Det ser ut som våren, Vibeke! Veldig pen! Gratulerer med bloggen!

    SvarSlett
  8. Dear Vibeke,
    Beautiful and light touches of spring, in pastel and delicate colors I see to you. Magnificent, as always! It's normal to be ... awarded!
    Warm hugs, Mia

    SvarSlett
  9. Dear Vibeke -- your blog just makes my heart sing -- no surprise that you are recognized with an award! Those mittens are simply wonderful -- what a lucky friend who will be getting those beauties!

    SvarSlett
  10. Så ljuvliga vantar! Här har vi snöstorm och isande kallt, våren känns långt borta idag...
    Kramis från Titti

    SvarSlett
  11. Dear Vibeke, Just found your blog so I apologize for the late comment. I love your style. Congratulations on the award! DeAnna Hansen

    SvarSlett
  12. The house is very stylish. I would like to arrange this house.
    Royal1688

    SvarSlett
  13. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett